.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یارانه تولید کشاورزان مازندران تخصیص نیافته است
شمال نیوز:رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: دولت در تخصیص یارانه تولید به کشاورزان مازندران کم‌کاری کرده است.
به گزارش شمال نیوز سید محمد جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه مازندران قطب اقتصادی کشور بوده و فعالان تولیدی استان در این حوزه فعال هستند، اظهار داشت: مازندران در توزیع یارانه‌های تولید نادیده گرفته می‌شود و به کشاورزان مازندران که نقش اساسی در تامین منابع غذایی کشور دارند، بی اعتنایی می‌شود.

وی افزود: تسهیلات یارانه‌ای برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی باید به کشاورزان مازنی داده شود ولی در سایر زیربخش‌های کشاورزی کشور یارانه پرداخت می‌شود.

رئیس کمیسیون بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه مسئولان استان باید مرکبات را در سبد یارانه تولید دولت قرار گیرد، تصریح کرد: امیدواریم دولت برای اعتلای بخش کشاورزی مازندران برنامه هدفمند ارائه دهد.

جعفری با بیان اینکه مشکلات تشکل‌های بخش کشاورزی از طریق تریبون‌های مختلف رسانه ای تبیین می‌شود، افزود: استانداری مازندران باید به دنبال تامین حق کشاورزان استان برای اختصاص یارانه به بخش کشاورزی مازندران باشند.

وی با اشاره به اینکه مازندران از داشتن یک شرکت حمل و نقل بین المللی محروم است، تصریح کرد: باید به صادرکنندگان حمایت کنیم، دولتی باید به مانند انار به مرکبات و محصولات کشاورزی مازندران یارانه تولید تخصیص دهد.

رئیس کمیسیون بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه پیگیری استانداری مازندران برای تخصیص یارانه تولید به بخش کشاورزی مازندران دیرهنگام بوده است، افزود: استاندار مازندران باید از دولت مطالبه جدی تری در زمینه تحقق این مهم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روش توزیع یارانه تولید از سوی دولت به فعالان بخش خصوصی صحیح نیست، گفت: تخصیص یارانه پس از صادرات محصولات تولیدکننده، توجیه فنی و اقتصادی ندارد و باید این سازوکار تصحیح شود.

جعفری با بیان اینکه صادرکنندگان سیب، انار، سیب زمینی سال‌های گذشته کشور مشمول دریافت یارانه تولید قرار گرفتند، افزود: تولیدات کشاورزی مازندران فراتر از نیاز کشور بوده و برای توسعه صادرات، تولیدکننده نیازمند تولیدات و محصولات است.

وی با اشاره به اینکه جهادکشاورزی استان باید در لابی گری برای تخصیص یارانه بخش تولید به کشاورزان مازندران با وزارت جهادکشاورزی جدی تری باشد، گفت: باید نحوه تخصیص یارانه به بخش کشاورزی مازندران با جدیت بیشتری صورت گیرد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.